klubi uudised
Treeningud toimuvad
Paide E-Piim Spordihallis, Aiavilja 1
ja Türi Ujulas, Tallinna 60



Nädal Paides nool

Nädal Türil nool

Kogu tunniplaan nool

Maribel Fitnessi Facebooki lehekülg on trennis käijatele ja sõpradele trennis toimuva kohta info jagamiseks ja sulle arvamuse avaldamiseks. Kliki "like" ja võta osa!

MEIE TREENINGUD

BODYPUMP™

LesMills BODYPUMP

LesMills BODYPUMP™ põhieesmärk on lihaste vastupidavuse arendamine. Lisaks saad hea rühi, parandad oma südame ja veresoonkonna seisundit ning põletad kuni 600kcal. BodyPump ei kasvata lihaseid suuremaks, vaid parandab nende töövõimet. Treeningvahendiks on igaühel isiklik väike kang, mille raskuse saab seada endale sobivaks 2-52kg piires. Treening kestab 60 minutit ja ükshaaval treenitakse läbi kõik suuremad lihasgrupid: jalad, rind, selg, käed, õlad, kõht. Üht lihasgruppi treenitakse 4-5 minutit, selleks spetsiaalselt valitud muusika saatel, mis aitab hoida tempot. Harjutusi tehakse erineva tempoga, et koormus oleks vahelduv. Instruktor teeb kogu kava ise kaasa, samal ajal juhendades. Treeningus ei kasutata keerukaid koreograafia elemente või sammukombinatsioone. Alustada on äärmiselt lihtne, sest kogu treeningformaadi üks nurgakivi on alates kava ehitusest kuni instruktorite erikoolituseni suunatud harjutajate kiirele ja lihtsale trenni sisse elamisele.

PAIDES: T 18:30, N 18:30; P 16:00 TÜRIL: T 19:00, N 19:00

BODYBALANCE™

LesMills BODYBALANCE

Kontsepttreening, mille käigus tehakse rahuliku muusika saatel harjutusi ja venitusi, mis põhinevad jooga-, Tai Chi- ja pilatese tehnikatel. Tund annab mõnusa koormuse ning lisaks sellele tugevdab lihaseid, parandab liikumiskvaliteeti ja rühti, aitab kaasa vaimsele lõõgastumisele ja arengule. BODYBALANCE® treeningud kuuluvad Les Mills süsteemi, mis tähendab seda, et treeningul on harjutused ja muusika kolme kuu jooksul ühesugused, olenemata klubist, treenerist, riigist või linnast, kus BODYBALANCE® treeningut pakutakse. Muusika ja erinevate treenimistehnikate harmooniline ühendamine on teinud Les Mills BODYBALANCE® treeningutest liikumisviisi, mis sobib nii alustajale kui edasijõudnule, nii vanematele kui noorematele treenijatele.

PAIDES: E 18:30, K 18:30; TÜRIL: N 18:00, P 18:00

BODYATTACK™

LesMills BODYATTACK

Kui sa tahad põletada üle 760kcal ja seda vähem kui tunni ajaga, sulle meeldib hoogne muusika ja väga lihtsad harjutused. Kui 10KM jooks ei ole sinu jaoks võimatuna näiv ülesanne, siis BODYATTACK võidab kindlasti sinu südame. Kuid ära muretse, BODYATTACK treeningus teeme ka lihtsamaid variante jooksudele ja hüpetele, seega see treening on KÕIGILE, kellele meeldib trennis higistada.Sinu päralt on 12 tempokat lugu ja ära pole unustatud ka lihastreeningut! BODYATTACK parandab vastupidavust, vormib keha ja annab sulle parima vormi!

PAIDES: E 17:30, R 18:30; TÜRIL: T 18:00, N 17:00

BODYVIVE™

LesMills BODYVIVE

Kogu keha lihaskonda hõlmav treening. Tund algab lihtsama soojendusega, millele järgneb pulsisageduse suurendamise osa. Treeningu teises pooles treenitakse üla- ja alakehalihaseid ning kõhu- ja seljalihaseid. Treening lõpeb taastavate venitustega. Lihastreeningus kasutatakse kummituubi, mis annab võimaluse teha harjutusi efektiivsemalt. Liikumised on lihtsad, kuid väga tõhusad. Sobib kõigile.

PAIDES: N 17:30; TÜRIL: E 18:00

STEP

STEP - on treening, mis toimub spetsiaalset pinki kasutades. Soojendusosale järgneb sammukombinatsioonide osa, milles tehakse erinevaid astumisi ja samme stepi pingile ja maha. Treening lõpeb lihastreeningu ja venitusharjutustega.

PAIDES: T 17:30

RASVAPÕLETUS

See on muusika saatel tsükliliselt korduvate harjutuste sooritamine, kus haaratakse tegevusse suur osa lihaskonnast. Kombinatsioon vaheldub erinevate lihasrühmade treenimisega.Treening lõpeb venitusega.Tund sobib nii algajatele kui ka edasijõudnud harrastajatele.

PAIDES: P 17:00

BODYCOMBAT™ + GRIT PLYO

LesMills BODYCOMBAT

LesMills BODYCOMBAT™ on aeroobika, mille liikumised ja kombinatsioonid on inspireeritud võitluskunstidest: karate, poks, taekwondo, tai-chi, taipoks, kickpoks. See annab unikaalse võimaluse treenida lisaks jalgadele ka ülakeha - õlgu, selga, käsi. Lisaks saavad põhjalikult treenitud korsetilihased, mille head vormi peetakse tänapäeval väga oluliseks vältimaks probleeme lülisambas ehk lihtsalt öeldes seljavalusid. Muidugi on kogu treeningu üldisteks eesmärkideks vastupidavuse, tasakaalu ja kiiruse arendamine. Kõikide võitluskunstide tehnikate peamine eesmärk on ju rakendada vastasele kogu oma jõud, kiiresti ja efektiivselt. Seetõttu võtabki BodyCombat need aluseks - mitte ühtki kunstlikku liikumist, kõik on ehtne ja nii efektiivne kui võimalik. Sestap arened samuti - kiirelt.

BODYCOMBAT™ osale järgneb GRIT Plyo, mis on samuti kogu-keha treening, stepipingi ja lisaraskusega.NB! Plyo treeningust võid, aga ei pea osa võtma.


BodyCombat täiendab suurepäraselt BodyPumpi, treenides efektiivselt keha süvalihaseid, tasakaalu hoidmiseks vajalikke lihaseid, selja- ja säärelihaseid. BodyCombati treeningut tutvustav video:http://vimeo.com/20924470

PAIDES: K 19:30

GRIT STRENGTH™ ja GRIT PLYO™

LesMills GRIT

LesMills GRIT Strength ja Plyo on intensiivsed intervalltreeningud (HIIT). Treeningute kestvus on 30 minutit, kuid E ja N toimuvad treeningud kestavad 60 minutit ja kokku on pandud 2 GRIT kava. Esmaspäeviti on koos Strength ja Plyo, neljapäeviti on kaks Strength kava. Kolmapäeviti on Paides 30 minutiline GRIT Plyo. GRIT Strength on veidi rohkem rõhuga lihastreeningul, GRIT Plyo on, nagu nimigi ütleb rõhuga plüomeetrilistel harjutustel. Neljapäevane GRIT on rahulikum, kangiga. Olemuselt väga sarnane BodyPumpile, kuid väikesed lihased (biitseps, õlad) treenitakse koos suuremate lihasrühmadega. Hea vaheldus BodyPumpile. Treeningus kasutatakse eranditult funktsionaalseid, kogu keha haaravaid harjutusi.
Treening sobib tegelikult väga hästi ka ettevalmistuseks sportlastele, alates harrastajast kuni kesktasemeni. Seda põhjusel, et iga osaleja saab ise valida tempo ja raskused.
Kui sul ei ole konkreetseid sportlike saavutuste eesmärke, siis tea, et GRIT treeningud mõjuvad väga tugevalt ainevahetusele, tõstes selle kiirust. Tõuseb aeroobne võimekus, suureneb lihaste jõud ja võimsus ilma lihasmassi kasvuta.

PAIDES: E 19:30, N 19:30, K 20:30 (koos BodyCombatiga);

Maribel Fitnessi ...

... treeningud leiad Paides E-Piim Spordihallist (Aiavilja 1) ja Türil ujulast (Tallinna 60).
Meie tunniplaan koosneb peamiselt LesMillsi rühmatreeningutest: BodyPump, BodyBalance, BodyAttack, GRIT, BodyCombat ja BodyVive. On ka üks tantsulisem treening - Zumba. LesMillsi peamine tegevusala ongi rühmatreeningprogrammide koostamine. Iga kava paneb kokku terve meeskond treenereid ja eriharidusega spetsialiste. Iga kava koostamisse on investeeritud suur hulk tööaega, mida üksiktreeneril on võimatu leida.

BodyPump: funktsionaalne lihastreening spetsiaalse kangi ja hantlitega. Harjutused on väga sarnased jõusaalis tehtavatele.

BodyBalance: jooga ja pilatese elementidest koosnev rahulikus tempos treening.

BodyAttack: erinevate spordialade liikumistest inspireeritud üpris kiire aeroobne treening.

GRIT: kaks erinevat HIIT (intensiivne intervall) treeningut, väga funktsionaalsed, sportlike võimete arendamiseks.

BodyCombat: erinevate võitluskunstide liikumistest inspireeritud üpris kiire aeroobne treening.

BodyVive: keskmise intensiivsusega funktsionaalne treening, kus kasutatakse kummituube (ekspandreid).

Zumba: peamiselt ladina-ameerika muusika saatel toimuv tantsuline aeroobika.

Loe treeningute kohta rohkem

Pikemalt treenimiseks on mõistlik osta kuukaart (neid on erinevaid, 1x, 2x, 3x, 4x, 5x nädalas), kuid saab kasutada ka terve hooaja kehtivat 10x kaarti. üksikutes treeningutes osalemiseks tuleb osta ühekordne pilet. Igaüks saab omale treeningud ise valida üle meie kõikide programmide. üksikuid treeningtunde saab vajadusel edasi lükata 30 päeva - midagi ei lähe kaduma. Igal kuukaardil on lisaks 1-4 boonustundi, mida saab kasutada oma tunniplaani huvitavamaks muutmiseks - saad proovida lisaks teisi treeninguid. Nii on ühe treeningtunni hind tegelikult tunduvalt soodsam.

Täielik hinnakiri

Lisaks on võimalik saada märkimisväärseid soodustusi kutsudes trennidesse sõpru ja tuttavaid. Kui ettevõttest käib treeningutes vähemalt 4 inimest, saavad kõik soodustust 20%. Kui kutsud treeningusse oma sõbra, siis saad iga sõbra pealt 5% tema piletite hinnast (ehk siis samuti 4 sõbra pealt 20%). Kolmandaks on sinu tööandjal võimalik liituda MTü Spordiseltsi või mõne sarnase seltsiga, mille abil saab pakkuda oma töötajatele tuntavaid soodustusi. Ettevõtted saavad aga tasuda oma töötajate osalemise eest ka arvega, millel on alati täpne ülevaade kasutatud treeningutest.

Treeningutes osalejatel on lisaks võimalik kasutada erinevaid teenuseid:
- kehakoostise jälgimine (andmete kogumine ja jälgimine ja analüüs e-kliendi keskkonnas)
- toitumiskavade kasutamine
- treeningu aegse pulsinäitajate kogumine ja analüüs

Tee omale e-kliendi konto

Mis on sinu eesmärk?

Parem vorm? Tugev, vastupidav, väle?

Sa soovid olla tugevam, vastupidavam ja kiirem et olla parim oma alal. Või soovid olla kindel, et sulle ei käi üle jõu ka ekstreemsemad elusituatsioonid. Jõud, vastupidavus, hea koordinatsioon on vajalikud kõigile. Oma keha erinevate näitajate parandamiseks saad kombineerida erinevaid treeninguid, koormusi ja võtteid. nool

Saledam? Tervislik kehakaal, kenad kehavormid?

Me oleme üsna ühesugused. Saledad modellid ja rammumehed erinevad suhteliselt vähe kui võrrelda seda mis on sügavamal naha all. Erinevaks muudab meid rasv, mis on naha all - kümnete kilode võrra. Sellest ei saa lahti ainüksi end iga päev füüsiliselt koormates. Kehakaalu normi saamiseks ja hoidmiseks on palju olulisem toitumine. nool

Tugev tervis?

Treeningus lood sa oma kehale keskkonna, mis on raskem kui igapäevaelu. Lisaks treenitavale kohale sunnib koormus arenema kogu keha ja see on vastupidavam ka haigustele. Siiski tuleb ka treeninguid kombineerida nii, et need ei oleks ühekülgsed. nool

Kuidas alustada?

Kõige raskem on esimest korda kohale tulla. Kas siis seetõttu, et just täna ei ole aega või siis tunned ebakindlust uude seltskonda astudes. Tegelikult on nii, et hakates regulaarselt trennis käima muutub ka su muu elu regulaarsemaks ja sul jääb isegi aega rohkem. Kardad esimest korda astuda sisse võõrasse ruumi, võõrasse seltskonda? Tea, et sind oodatakse. Ja tänapäeval on kõik asjalikumad treeningud algusest peale koostatud nii, et nendega saaks liituda ükskõik kes, ükskõik millal. nool